Новости дня 22.11

В Николаеве планируют оптимизировать структуру органов городской власти по Европейскому образцу

18 мая 2019, 10:02 784

Структуру органов городской власти планируют оптимизировать по европейскому образцу. Проект структуры горвласти Николаева европейского образца на своей странице в Facebook разместил председатель рабочей группы по оптимизации структуры исполнительных органов Николаевского городского совета, директор департамента по предоставлению административных услуг городского совета Дмитрий Лазарев:

В день празднования дня Европы разрешите мне представить всем Вам ПРОЕКТ СТРУКТУРЫ ОРГАНОВ ГОРОДСКОЙ ВЛАСТИ НИКОЛАЕВА Европейского образца (на мой субъективный взгляд)

Этот результат кропотливой трудоёмкой работы профессионалов будет обсуждаться членами соответствующей рабочей группы во вторник в 10.00 в малом зале Николаевского городского совета (Адмиральская 20, 3 этаж).

Считаю своим долгом первыми ознакомить с этим проектом горожан города Николаева. 

Критика приветствуется конструктивная и по букве закона!

А тепер (З Вашого дозволу) переходжу на державну мову:

Коментар до проекту структури виконавчих органів Миколаївської міської ради: Розпорядженням міського голови від 15 січня 2019 року № 6р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 09.11.2017 № 356р «Про створення робочої групи з оптимізації структури виконавчих органів Миколаївської міської ради» внесено зміни до складу робочої групи та призначено мене головою робочої групи.

У процесі розробки функціональної структури, вдосконалення системи та організації діяльності ми керувалися такими основними принципами:

– відповідність чинному законодавству України;

– ліквідація дубляжу функцій;

– ліквідація невластивих функцій; – скорочення керівного складу.

У результаті дійшли таких результатів:

1. Створення департаменту муніципальної безпеки за рахунок існуючих штатних одиниць. Сюди входить:

– відділ бухгалтерського обліку та звітності (був в управлінні з питань НС та ЦЗН);

– господарчо-експлуатаційний відділ (був в управлінні з питань НС та ЦЗН);

– управління з питань НС та ЦЗН (раніше було окремим управлінням);

– управління забезпечення правопорядку та контролю за благоустроєм, яке включає в себе:

– відділ контролю та нагляду за благоустроєм (раніше був у департаменті внутрішнього фінансового контролю нагляду та протидії корупції);

– відділ координації торгівлі та підприємницької діяльності (раніше такі відділи були в районних адміністраціях);

– відділ з організації оборонної і мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами (був окремим відділом).

2. Підлягає ліквідації відділ торгівлі департаменту економічного розвитку (3 одиниці).

3. Відділ з питань інспекції праці департаменту праці та соціального захисту населення перепідпорядковується департаменту внутрішнього фінансового контролю нагляду та протидії корупції.

4. Згідно проекту передбачена ліквідація відділу обліку та розподілу житла, а його функції розподілити між управлінням комунального майна (питання майна) та ДНАП (прийом документів на квартирний облік).

5. Ліквідація департаменту житлово-комунального господарства. Натомість створення департаменту інфраструктури та транспорту, який відповідно включить до свого складу управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій. Таким чином вивільняється один профільний заступник, на якого можливе перерозподілення інших завдань.

6. Так як створено робочу групу з оптимізації структури виконавчих органів, стає відсутня потреба в секторі планування, аналізу штатної чисельності й утримання виконавчих органів міської ради, який входив до складу відділу бухгалтерського обліку (2 одиниці).

7. Пропонується завершити реорганізацію управління архітектури та містобудування в департамент архітектури та містобудування.

8. Відділ кадрів, архівний відділ, відділ інформації та використання документів ліквідованих установ (трудовий архів) мають у своїй структурі кількість штатних одиниць, що не відповідає стандартам відділу (відповідно до рішення ММР № 33/9 від 2009-03-24 «Про упорядкування структури Миколаївської міської ради та її виконавчих органів (ВН. ЗМІН №35/7 ВІД 18.06.09)». У зв’язку з цим, вони, відповідно стали сектором персоналу, архівним сектором, сектором інформації та використання документів ліквідованих установ (трудовим архівом).

9. Служби у справах дітей районних адміністрацій відтепер входять до складу єдиної централізованої служби у справах дітей ММР (з можливим розміщенням працівників у віддалених робочих місцях – у будівлях районних адміністрацій).

10. У зв’язку з гострою соціальною потребою штатну чисельність департаменту праці та соціального захисту населення збільшено на 5 одиниць у кожному управлінні соціальних виплат і компенсацій кожного району міста.

11. Також, у зв’язку з розширенням повноважень та великим попитом серед населення до послуг ДНАП для зменшення соціальної напруги та ліквідації черг збільшено штатну чисельність департаменту до 91 одиниці.

Завжди готовий та відкритий до обговорення

Подписаться Поделиться Твитнуть Обсудить
Комментарии (0)
Имя *
Комментарий *