Управление транспорта горсовета оперативно отреагировало относительно нештатной ситуации в троллейбусе №4

04.04.2019
853
Управление транспорта горсовета оперативно отреагировало относительно нештатной ситуации в троллейбусе №4

Ранее мы сообщали, что жительница Николаева обвиняет кондукторов и водителя троллейбуса в своем избиении, а также бездействии правоохранителей. По факту инцидента, который произошел 2 апреля в салоне троллейбуса №4 между пассажиром и контролером, Управление транспортного комплекса, связи и телекоммуникаций городского совета сообщает следующее:

3 квітня на виконання доручення заступника міського голови Юрія Андрієнка розпочато службову перевірку стосовно працівників КП “Миколаївелектротранс”, що фігурують в публікації, розміщеній у групі “ContactCenter при Миколаївській міській раді”.

Начальник управління транспорту Дмитро Попов та його заступник Олег Кукса провели бесіду з водієм, кондуктором, диспетчером маршруту, а також заявницею, яка повідомила про конфлікт.

Зазначимо, що інцидент стався 2 квітня у салоні тролейбуса №4, що курсує маршрутом “Миколаїв-вантажний - мкр. Намив”. Зі слів кондуктора, вона підійшла до жінки і запитала про наявність проїзного квитка. Пасажир розмовляла по телефону та проігнорувала звернення. Кондуктор ввічливо запропонувала оплатити проїзд, на що у відповідь почула нецензурну лайку.

За словами очевидців, заявниця навіть не діставала свій гаманець з сумки.

Кондуктор зробила зауваження, ескалацію конфлікту помітили інші пасажири.

Враховуючи, що в салоні були маленькі діти, які чули розмову, пасажири змусили заявника вийти з салону тролейбуса. Ними ж підтверджено, що працівники КП “Миколаївелектротранс” не застосовували фізичну силу до пасажирки.

Також зазначається, що водій не вставав з місця під час конфлікту.

Про ситуацію, що сталася, кондуктор поінформувала диспетчера. Адміністрація закладу спробувала з’ясувати обставини та в подальшому усунути конфлікт.

Однак конструктивного діалогу не вийшло.

Як розповідають працівники, жінка неадекватно реагувала і агресивно себе поводила.

У ході службового розслідування виявлено певні розбіжності у свідченнях заявниці.

Так, у публікації зазначено, що інцидент стався у тролейбусі №2, але виявилося, що це був тролейбус №4.

Крім того, громадянка повідомила про відмову з боку правоохоронців реєструвати заяву про нанесення легких тілесних ушкоджень, що не відповідає дійсності.

Наразі всі обставини інциденту з’ясовуються в Заводському відділі поліції.

Управління транспорту підкреслює: якщо правоохоронні органи доведуть факт порушення, відповідальних осіб буде притягнуто до дисциплінарної відповідальності згідно з чинним законодавством.

- Ми звернулись до заявниці з проханням зустрітися для уточнення інформації, однак вона так і не приїхала до міськради. Фахівці управління виїхали на місце, де було зручно заявнику. Під час розмови громадянка повідомила, що публікацію від її імені розміщувала не вона, а інша особа. Таким чином виявлено певну маніпуляцію фактами, - зазначає Дмитро Попов.

Адміністрація КП “Миколаївелектротранс” провела внутрішню перевірку та не вбачає в діях свого кондуктора жодного, навіть найменшого порушення.

- Кондуктор працює на підприємстві понад 20 років, зарекомендувала себе працелюбним, дисциплінованим, відповідальним фахівцем. З пасажирами спілкується ввічливо та коректно, - розповідає в.о. начальника служби експлуатації підприємства КП “Миколаївелектротранс” Вадим Тодоренко.

Як зазначають працівники КП “Миколаївелектротранс”, даний випадок може бути спробою вчинення провокації з боку окремих осіб, які намагаються дестабілізувати роботу підприємства.

- Ми намагаємось максимально сприяти слідству і свою діяльність ведемо виключно у правовому полі, - підкреслив Вадим Тодоренко. - Ми також закликаємо миколаївців ретельно аналізувати інформацію, перевіряти факти, критично мислити. Наше підприємство стабільно працює, розвивається. Вперше за декілька років скорочуємо збитки та отримуємо прибуток в результаті своєї діяльності. Сьогодні на лінію виходять 42 тролейбуса та 42 трамвая. Це вдвічі більше, ніж роками раніше. Поступово збільшується зарплата працівників, що є особливою мотивацією до роботи. Спроба деяких осіб дестабілізувати підприємство позначиться, передусім, на його подальшій діяльності, і постраждають від цього миколаївці.

Новости дня

Читайте еще

Автогражданка и ДГО: как можно сэкономить на страховках?
По статистике Министерстве внутренних дел в Украине, в среднем, каждые три минуты происходит ДТП. Последствия любой аварии - поиски виноватой стороны и дорогостоящий ремонт автомобилей-участников аварии. Чтобы решение подобных дорожных форс-мажоров проходил...
22.09.2021
3785
«Благодаря таким людям мы живем»: жители Николаева выразили признательность промышленнику Дерипаске за медцентр, который спас более тысячи жизней
Николаевские журналисты собрали реальные истории людей, которых вернули к жизни врачи Медицинского центра для лечения внебольничной пневмониеи.Врачи и спасенные ими люди стали настоящими героями украинских СМИ, как и уникальный медцентр Николаева. «За...
07.09.2021
11644
В Николаеве открывается настоящий РОБОПАРК
На огромной территории площадью 1000м2 в ТЦ «МОЙ ДОМ» будут собраны самые современные роботы со всего мира. Вашему вниманию будут представлены саме современные и не обычные роботы со всего мира: Робот- аниматроник в обличии великого Элвиса Пресли, исполнит свои лучшие...
07.09.2021
6638
«Вирус не исчезает, он мутирует» — врач рассказала, как Дерипаска помогает антиковидному госпиталю отразить третью волну пандемии
Николаевский антиковидный госпиталь собирается дать отпор новой армии противников – штаммам «Дельта», «Лямбда» и «британскому». Об этом в интервью журналистам рассказала Людмила Пихтерева, заведующая инфекционным госпиталем при городской больнице №5. Она отметила...
05.08.2021
6978

Новости партнеров

Вверх