Николаевский лоцман виртуозно вывел судно из Бугско-Днепровско-Лиманского канала в море кормой вперед
На первом колене Бугско-Днепровско-Лиманского канала (БДЛК) судно Mallika Naree, направлявшееся из Николаева в Босфор с грузом 28,6 тысяч тонн сои из-за поломки главного двигателя вынуждено было стать на якорь. Это привело к временному перекрытия канала.
В сообщении Пресс-службы филиала «Дельта-лоцман» ГП «АМПУ» говорится:
Ремонт головного двигуна був здійснений силами екіпажу та тривав біля чотирьох годин, протягом яких судно було розвернуто течією на 180 градусів - кормою вперед, на вихід з БДЛК.
Враховуючи ширину каналу - 100 метрів та довжину судна – 178 метрів, розвернути судно в каналі було не можливо.
У цій складній ситуації морський лоцман Анатолій Прокін залишок відстані по каналу був змушений вести судно кормою вперед.
О четвертій ранку нестандартне лоцманське проведення по БДЛК було завершено і рух по каналу відкрито.
Завдяки професіоналізму та високій майстерності морського лоцмана філії «Дельта-лоцман» та радіолокаційному супроводу лоцманів-операторів ПРРС «Очаків», судно не отримало жодних ушкоджень і благополучно продовжило рух до порту призначення.
Довідка: Судно Mallika Naree: довжина – 178,7 м, ширина – 28 м, максимальна осадка – 10,3 м, прапор - Таїланд.