Валентин Гайдаржи: «Оплачивать счета за электроэнергию необходимо только за реально предоставленные услуги»

01.02.2019
5728
Валентин Гайдаржи: «Оплачивать счета за электроэнергию необходимо только за реально предоставленные услуги»

Жители Николаева и Николаевской области должны платить только за реально предоставленные услуги по электроснабжению. Об этом шла речь во время встречи руководства Николаевской ОГА с журналистами в рамках проекта «Маю силу відповідати».

В сообщении Николаевской облгосадминистрации говорится:

     За дорученням голови Миколаївської облдержадміністрації Олексія Савченка керівники АТ «Миколаївобленерго» та ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» надали роз’яснення щодо процедури сплати населенням рахунків за спожиту електроенергію.

«Принципова позиція голови Миколаївської облдержадміністрації Олексія Савченка - миколаївці мають платити лише за реально надані послуги. Не може бути й мови про переплати та подвійні платіжки. Щоб викоренити будь які спроби набити кармани за рахунок необізнаності жителів Миколаївщини голова ОДА доручив публічно надати роз’яснення яким чином люди мають розраховуватись за електроенергію», - прокомментировал заместитель губернатора Николаевской области Валентин Гайдаржи.

     Відмітимо, що з 1 січня 2019 року згідно Закону України «Про ринок електричної енергії» (№ 2019-VIII від 13.04.2017), який дав старт процесу реформування електроенергетичної галузі в Україні постачання (продаж) електроенергії для побутових споживачів здійснює ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».

      Тобто з 1 січня 2019 року АТ «Миколаївобленерго», як і інші подібні суб’єкти господарювання в Україні не є постачальником електричної енергії і здійснює діяльність лише з розподілу електричної енергії (технічне обслуговування зовнішніх електричних мереж і обладнання).

Що необхідно знати:

!. Про ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія»

ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», як постачальник надає споживачу наступні послуги:

• постачає електричну енергію побутовим споживачам;

• обслуговує споживачів з питань нарахування, розрахунків вартості та умов оплати.

Адміністративна будівля (офіс) Компанії знаходиться за адресою: 54017, м. Миколаїв, вул. Погранична, 39/1, тел. Call-центру: 0800201001. Компанія має відділення у всіх районах і містах області.

2. Чи потрібно укладати новий договір про постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги?

Споживачам не має необхідності відвідувати Центри обслуговування клієнтів або телефонувати до колл-центру, щоб приєднатися до цих договорів. Законодавчо передбачено спрощену процедуру приєднання: усе, що необхідно – це продовжувати користуватися послугами та своєчасно оплачувати рахунки. Побутовим споживачам необхідно зробити це в лютому 2019 року, при оплаті вартості спожитої електроенергії у січні 2019 року.

Це означає, що оплата та/або продовження користування послугами електропостачання є згодою з умовами публічного договору та приєднанням до послуг, що надає ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».

За окремою письмовою заявою споживача компанія має надати письмову редакцію договору.

3. Як здійснювати оплату за спожиту електроенергію?

Побутові споживачі продовжують здійснювати оплату спожитої електричної енергії за діючими тарифами на електричну енергію, які не зміненні і до складу яких входить вартість послуг із розподілу.

Нагадуємо, що з 1 січня 2019 року тариф для побутових споживачів не змінився (не збільшився) і надалі регулюється державою. На теперішній час діє тариф:

• за обсяг, спожитий до 100 кВт/год. електроенергії на місяць – 0,90 грн. за 1 кВт*год.;

• за обсяг, спожитий понад 100 кВт/год. електроенергії на місяць - 1,68 грн. за 1 кВт*год.; (в том числі тариф на послуги з розподілу електричної енергії 0,76940 грн. за кВт*год).

Жодних додаткових платежів здійснювати не потрібно.

Звернути увагу необхідно на те, що всі розрахунки за спожиту електроенергію з січня 2019 року проводяться через постачальника електроенергії ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».

Якщо Ви здійснюєте оплату через банківські установи або інтернет — банкінг необхідно зазначити нові реквізити компанії Постачальника.

Реквізити є на сайті ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» - https://elektropostach.mk.ua/, а також зазначені в рахунках – повідомленнях по оплаті за січень 2019 року, які надіслані на адреси споживачів.

Одночасно повідомляємо, що в терміналах банків АТ «Ощадбанк» та АТ КБ «Приватбанк» вже наявні реквізити для оплати послуг ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».

В рахунку – повідомлені зазначений рекомендований аванс, який в грошовому еквіваленті відповідає фактичному споживанню електроенергії в грудні 2018 р.

Фактична сума оплати з врахуванням фактичного споживання зазначається в умовному квадраті рахунку – повідомлення поряд зі словами «СПЛАЧЕНО».

4. Як дізнатися номер свого особового рахунку?

Номер особового рахунку споживача змінюється з 1 січня 2019 року і зазначений у правому верхньому боці рахунку – повідомлення за січень 2019 (номер особових рахунків вказаних на абонентських книжках АТ «Миколаївобленерго» більше не застосовується з 01.01.2019).

Дізнатися номер свого особового рахунку також можливо у відділеннях АТ КБ "Приватбанк", відділеннях АТ "Ощадбанк" або за номером багатоканального телефону Колл-центру ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" – 0-800-201-001 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Для звернень споживачів у ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» працює колл-центр за номером +0 800-201-001.

Пам’ятайте, колл-центр працює у режимі Компанії:

Понеділок-четвер (з 8-00 до 17-00)

П’ятниця (з 8-00 до 16-00)

5. Як повернути передплату наявну станом на 01.01.2019?

Споживачам, які станом на 1 січня 2019 року мають переплату за спожиту електроенергію, необхідно звернутися до АТ "Миколаївобленерго" із письмовою заявою про повернення грошових коштів (зразок заяви та перелік документів, необхідний для повернення коштів можна дізнатися на сайті АТ «Миколаївобленерго»).

Звертаємо увагу, що грошові кошти будуть повернуті безпосередньо споживачу на його банківський рахунок.

6. Як передавати показники електролічильників?

Щомісячна передача показників електричної енергії здійснюється споживачами на адресу Колл-центру АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу, як це і здійснювалось раніше (через - sms, Колл-центр - 0800504001 або особовий кабінет).

Новости дня

Читайте еще

Автогражданка и ДГО: как можно сэкономить на страховках?
По статистике Министерстве внутренних дел в Украине, в среднем, каждые три минуты происходит ДТП. Последствия любой аварии - поиски виноватой стороны и дорогостоящий ремонт автомобилей-участников аварии. Чтобы решение подобных дорожных форс-мажоров проходил...
22.09.2021
3564
«Благодаря таким людям мы живем»: жители Николаева выразили признательность промышленнику Дерипаске за медцентр, который спас более тысячи жизней
Николаевские журналисты собрали реальные истории людей, которых вернули к жизни врачи Медицинского центра для лечения внебольничной пневмониеи.Врачи и спасенные ими люди стали настоящими героями украинских СМИ, как и уникальный медцентр Николаева. «За...
07.09.2021
7654
В Николаеве открывается настоящий РОБОПАРК
На огромной территории площадью 1000м2 в ТЦ «МОЙ ДОМ» будут собраны самые современные роботы со всего мира. Вашему вниманию будут представлены саме современные и не обычные роботы со всего мира: Робот- аниматроник в обличии великого Элвиса Пресли, исполнит свои лучшие...
07.09.2021
5942
«Вирус не исчезает, он мутирует» — врач рассказала, как Дерипаска помогает антиковидному госпиталю отразить третью волну пандемии
Николаевский антиковидный госпиталь собирается дать отпор новой армии противников – штаммам «Дельта», «Лямбда» и «британскому». Об этом в интервью журналистам рассказала Людмила Пихтерева, заведующая инфекционным госпиталем при городской больнице №5. Она отметила...
05.08.2021
6762

Новости партнеров

Вверх